Cégünk teljes körű biztosítási ügyintézést vállal, az egyszerű és gyors ügymenet nálunk kiemelt figyelmet kap. A kárfelvételtől az elszámolásig elvégezzük a teendőket. Teljesen mindegy, hogy Ön melyik biztosító társasággal áll szerződésben, mi minden biztosítóval szerződött partnerek vagyunk. A szükséges nyomtatványokat biztosítjuk, azok kitöltésében segítséget tudunk nyújtani. Érthetően elmagyarázzuk Önnek, hogy milyen fázisai lesznek a javításnak, és készségesen válaszolunk kérdéseire. Amennyiben szükséges, megszerezzük a banki meghatalmazásokat. A javítás során felmerülhetnek olyan tételek, amelyek az alap kárfelvételen nem szerepelnek, ezeket pótszemle formájában rendezzük a biztosító társaságokkal.

A gyors kárügyintézéshez az alábbi iratokra lesz szükségünk:

MAGÁNSZEMÉLY ESETÉN:

  • Forgalmi engedély
  • Vezetői engedély másolat
  • Kitöltött kárbejelentő lap (cégnél a tulajdonos és a gépkocsivezető aláírása, bélyegző)
  • Törzskönyv fénymásolata, vagy tulajdonjog korlátozás esetén a finanszírozó neve
  • Helyszínen kitöltött Európai baleseti bejelentőt (kék-sárga)
  • Rendőrségi intézkedés esetén: jegyzőkönyv, határozat
  • Meghatalmazási formanyomtatvány cégünk részére

CÉGEK ESETÉN MÉG KÉRJÜK CSATOLNI:

Amennyiben az összes szükséges dokumentum a rendelkezésünkre áll, amelyeket a biztosító társaságok kérnek, megkezdődhet a javítás. Ennek befejeztével Önnek már csak a biztosító által levont tételeket kell befizetni (pl.: casco önrész, avulás, ÁFA, más kár,) és átveheti a kijavított autóját. A kijavított gépkocsit csak abban az esetben tudjuk átadni, amennyiben az Önt terhelő összeg kifizetésre került részünkre.

Az Ön célja a mi célunk is: minél hamarabb megkezdődhessen a munka érdemi része, melynek során sérült autója visszanyerje korábbi formáját, és Ön újra használni tudja azt.